2012. október 15.

Faythe Sanders








Innen ismerheted:  Shifters sorozat
Rachel Vincent: Stray - Kóborok
                           Rogue - Latrok
                           Pride
                           Prey
                           Shift
                           Alpha
Természetfeletti státusza: Vérmacska

Kampányfőnökök: mi







Faythe Sanders már nem kislány, egy 23 éves vadóc, aki szeretett volna elvegyülni az emberek között. Hátat fordított a családjának és egyetemre jár, ahelyett, hogy eleget tett volna a kötelezettségeinek, hisz ő az egyik, a még létező, nyolc, termékeny, nőstény vérmacskák egyikének.


„Már csak nyolc fogamzóképes nőstény vérmacska van. És én vagyok az egyik. Éppen úgy nézek ki, mint akármelyik amerikai egyetemi hallgató. De vérmacska vagyok; alakváltó, két világ lakója.”
  





Nem riad meg semmitől, nem hallgat senkire. Egy igazi öntörvényű ragadozó!

 „Csakhogy én nem vagyok ijedős kiscica”





Vigyázz, mert ez a cicus nem szeret a kanapén, mancsai közt egy puha gombolyaggal dorombolni, ez a vadmacska bármelyik pillanatban képes széttépni, ha úgy tartja a kedve!




 




„Karmaim vannak, és nem félek használni őket!”
  








Betörhetetlen, bármilyen helyzetben képes feltalálni magát. Nincs szüksége a férfiak segítségére, egyedül is boldogul.
Ha verekedésre kerülne a sor, nem futamodik meg, inkább beszáll és bátran felveszi a harcot, ha kell, keményen odaüt.


 



„… tudok én szépen is játszani, ha akarok. Csak nem akarok túl gyakran.”








Szavazzatok Faythe-re!

„Kérd a lehetetlent, aztán érd be azzal, amit valójában akartál volna.”






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése