2012. január 20.

Az idő csókja (prológus)

2011. Június 15. (Szerda):



Fay üzenete:
*Szia Csajszi! Lizzy hol van? Nem 8 órát beszéltünk?
Ash üzenete:
*Hello Fay! Szokás szerint késik… Gondolom.
Fay üzenete:
*Na és miről akartál beszélni? Mi az a nagy ötlet?
Ash üzenete:
*Arról, hogy megidézzük Ízisz Istennőt, tudod, amit a múzeumban mesélt a nő, emlékszel?
Fay üzenete:
*Nem figyeltem… Éppen mással voltam elfoglalva…
Ash üzenete:
*Tegnap mikor a sulival elmentünk a British Múzeumba, akkor az idegenvezető nő megállt az egyiptomi papnő szobránál és elmesélte azt az ősi hiedelmet:
*„Régen, az ókori Egyiptomban minden évben volt egy misztikus nap, amikor az összes bolygó egy vonalban állt. Ez a nap különlegesnek számított a Papnők körében. Ilyenkor átjárhatóvá váltak a túlvilági átjárók. A papnők könnyen meg tudták idézni az isteneiket, hogy választ kapjanak a kérdéseikre.”
*Arra gondoltam, hogy mi is megpróbálhatnánk! Amúgy mivel is voltál te elfoglalva, amikor ezt mondták? :)
Lizzy üzenete:
*Sziasztok. Bocsi, hogy késtem! Miről maradtam le?
Fay üzenete:
*Szia Liz!
Ash üzenete:
*Csaó Lizzy! :)
Fay üzenete:
*Aaron elhívott randira tegnap! Holnap este jön értem. :)
Lizzy üzenete:
*De jó! Annyira örülök nektek! Beszámoló kötelező! :)
Ash üzenete:
*Jajj ne! Rózsaszínköd, ami nem biztos, hogy sokáig megmarad…
Fay üzenete:
*Jó most inkább hagyjuk! Mondd el Liz-nek, hogy mire gondoltál.
Ash üzenete:
*Te ugye emlékszel még a múzeumi látogatásunkra?
Lizzy üzenete:
*Ööö… Mikor is volt?
Fay üzenete:
*Tegnap… Ennyire nem lehetsz szétszórt.
Lizzy üzenete:
*Ó. Igen az a nő mondta, hogy a fáraókkal együtt megölték a macskáikat. Micsoda kegyetlenség!
Ash üzenete:
*Remek! Arra is emlékszel, amit az idegenvezető mondott a papnőkről és az idézésről?
Lizzy üzenete:
*Bolygóegyüttállás, idézés, gyertya, stb.
*Valami rémlik.
Ash üzenete:
*Azaz. Szóval arról van szó, hogy mi lenne, ha kipróbálnánk, és megidéznénk Íziszt?
Fay üzenete:
*Mikor?
Ash üzenete:
*Pénteken, aznap egyvonalban áll az összes bolygó, a Google szerint.
Fay üzenete:
*A szüleim elutaznak a hétvégére. Nem alszotok itt?
Lizzy üzenete:
*Nem is kérdés!
Ash üzenete:
*Ez jó ötlet!
*Akkor benne vagytok? Csinálhatnánk nálad?
Lizzy üzenete:
*Szerintem ez az egész egy nagy butaság, de rendben van. Legalább majd meglátod, hogy igazam van!
Fay üzenete:
*Persze. Egyszer mindent ki kell próbálni. De ha romba döntöd a házat neked annyi!
Ash üzenete:
*Csak az emeletet! :)
Fay üzenete:
*Ne kekeckedj! :)
Ash üzenete:
*Én? Soha! Úgy ismersz?
Fay üzenete:
*Őszintén? Igen!
Lizzy üzenete:
*Igen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése