2012. november 17.

A hősnők viadala - Nyertesek





Véget ért a 2012-es Hősnők viadala.
Örömmel jelentem be, hogy bár sajnos Faythe-t elvesztettük az utolsó forduló előtt, de CLARY MEGNYERTE!
2012 legjobb YA hősnője Clary Fray!

Köszönöm mindenkinek, aki szavazott rá vagy Faythe-re!













... Jace-t alig lehet elrángatni az ünneplő tömegből...

Oké, oké, itt vagyok, de gyors leszek, mert vár rám a pezsgő Clary.

Először is el kell mondanom, hogy mindannyian nagyszerű Árnyvadászok vagytok (mert, aki Clary-re szavazott, mind az!) és kiválóan harcoltatok!
És igen, el van felejtve, hogy idő előtt kiestem az Álompasik meccséből bár hozzáteszem, talán jobb is, mert egyikőjük sem ér fel hozzám, így, ha megnyertem volna, akkor szegényeken jövőre nagy lett volna a nyomás..., de jövőre akkor is megcsináljuk!
Most pedig visszamegyek bulizni, mert Magnus zseniális party szervező, és azok a koktélok! Simont már betettem a ketrecébe mókuskerezni :D


1 megjegyzés: